דף הבית » מאמרים » רשלנות רפואית עורכי דין

רשלנות רפואית עורכי דין

אנשים רבים כלל אינם מעלים בדעתם את האופציה לתבוע רופא, קופת חולים או בית חולים, גם כאשר ברור שנגרם להם נזק ממשי כתוצאה מרשלנות רפואית. זה נראה להם גדול, מאיים, קצת כמו להילחם בטחנות רוח.
למוסד רפואי יש וודאי סוללה של עורכי-דין, שלא לדבר על יוקרה ומוניטין, אז איך בכלל אפשר לעשות פה צדק ? בדיוק לשם כך קיימים עו"ד רשלנות רפואית.
עו"ד רשלנות רפואית הוא למעשה עו"ד המתמחה בייצוג אותם אנשים אשר נפגעו מהתנהלות רפואית קלוקלת או מנזק אשר נגרם להם כתוצאה מהחלטות רפואיות שגויות. למרות התחום המצומצם כביכול, עורך דין רשלנות רפואית, מטפל במגוון רחב של נושאים, הנכללים תחת קטגוריה זו, החל מאי אבחון, אבחון שגוי, איחור באבחון, או טיפול שבוצע באופן רשלני, תוך התעלמות מנורמה רפואית מקובלת, הגיון, או חוק.
תחום המשפט של רשלנות רפואית מאתגר ומסועף ולכן לא תמצאו מגוון של משרדי עורכי דין רשלנות רפואית, בדומה לתחומי משפט אחרים. חלק מהמשפטים בתחום זה, ארוכים, מורכבים ומשולבים ברגשות טעונים לצד עובדות בשטח.
מדובר בתחום מורכב ומרתק שבא לעשות צדק עם אנשים ששילמו מחיר על רשלנות או החלטה שגויה, שקיבל מי שאמור לדאוג להם, במצב הכי פגיע שלהם, ובשביל המסע הארוך המורכב והמאתגר הזה, חייבים עורך דין עם ניסיון בתחום שעיקר עיסוקו בתחום זה.

אז איך תבחרו משרד עורכי דין רשלנות רפואית ?

מיקוד תחום ההתמחות

על מנת לקבל את הייצוג הנכון ביותר, מומלץ לפנות עורך דין רשלנות רפואית מומחה, עורך דין העוסק בעיקר ברשלנות רפואית ולא לעורך דין העוסק בעיקר בתחום הנזיקין הכלליים, ביטוח לאומי, תאונות עבודה, תאונות דרכים, בתחום האזרחי שעושה – גם וגם. עו"ד שמבסס את עיקר הפרקטיקה שלו בתחום רשלנות רפואית, מקצה את רוב זמנו ומשאביו להכרת התחום על בוריו.
רשלנות רפואית נחשבת לתחום המורכב ביותר בדיני הנזיקין ויש צורך בניסיון רב, כדי לנהל בהצלחה תיקי רשלנות רפואית.

רופאים ומומחים בתחום הרפואה

חלק מעבודתו של עו"ד רשלנות רפואית זה לתקוף החלטות רפואיות שנעשו, באמצעות חוות דעת של רופאים או מנתחים אחרים – מי מאיתנו לא שמע על "קשר השתיקה". בניגוד לעורכי דין אחרים, עורכי דין רשלנות רפואית מקיימים יחסים הדוקים עם רופאים ומומחים מובילים (בארץ ובחו"ל) בתחומי רפואה ספציפיים כגון מומחים בתחום הנפשי, נוירולוגיה, קרדיולוגיה, אונקולוגיה, נוירוכירורגיה, סרטן, עיניים, א.א.ג., מיילדות, פלסטי ותחומים אחרים בהם מתרחשים מקרים של רשלנות רפואית.

אי ייצוג רופאים או אנשי מקצוע מתחום הרפואה

כאשר אתם פונים לעורכי דין לרשלנות רפואית, אתם רוצים לוודא שפניתם לעו"ד שנמצא תמיד בצד שלכם ולא עורך דין שעלול להימצא בניגוד עניינים. כדי להימנע מסיכון כזה משרד עו"ד רשלנות רפואית טוב עבורכם, הוא משרד שמייצג אך ורק את הנפגעים.
מקרים קשים של רשלנות רפואית עוסקים בפיצוי של מיליוני שקלים, עורך הדין המייצג בתיקים הנ"ל אינו תחליף, לייעוץ רפואי או נפשי מקצועי להם הנפגע זקוק – השאלה הרלוונטית לפיכך בבחירת עורכי דין רשלנות רפואית היא מי ידאג עבורכם לפיצוי הגבוהה ביותר. בניהול משפטי מורכב של תיק רשלנות רפואית מטרתו של עורך הדין היא לדאוג עבורכם לפיצוי הגבוה ביותר, אל תלכו שולל אחרי ביטויים כגון אמפטיה, שירותיות, אנושיות וכיוב'. נפגעי רשלנות רפואית צריכים עורך דין מנוסה אשר עובד עם טובי המומחים הרפואיים ואשר ידע להילחם עבורם ולהשיג את הפיצוי המקסימאלי – יש מספר מצומצם מאוד של משרדים העונים לקריטריונים הנ"ל.
מאחר ועיקר שכר הטרחה בתיקי רשלנות רפואית נגזר מהפיצוי, אל תתפשרו בבחירת עורך הדין.
צריכים עו"ד רשלנות רפואית? רוצים לבדוק כדאיות של תביעה?, משרד עורכי הדין גוטרמן ושות' המתמחה בייצוג נפגעי רשלנות רפואית ישמח לעמוד לשרותכם.

לקבלת ייעוץ ראשוני ע"י עורך דין לרשלנות רפואית בתל אביב, צרו קשר

טלפון 050-9695518 | מייל office@gutterman.org

Open chat
דילוג לתוכן